Ce este un soft de gestiune?
Un soft de gestiune reprezintă un mecanism, un complex de instrumente și proceduri menite să te ajute să îmbunătățești relația cu clienții potențiali și mai ales existenți.
Cu ajutorul unui soft de gestiune, administrezi activitățile legate de operațional, practice automatizezi fluxul activităților din companie și, în același timp, optimizezi relațiile cu exteriorul, adică relațiile cu clienții potențiali și existenți. Pe scurt, angajații lucrează cu mai multă productivitate și fructifică mai bine informațiile despre clienți, lucru care îi ajută să obțină referințe și să atragă mai mulți clienți.
Ce avantaje aduce un soft de gestiune într-o școală de șoferi?
- Crești calitatea relației între elevi și secretare;
- Colectezi la timp plățile și să colectezi mai rapid restanțele;
- Crești vânzările prin recomandări;
- Automatizezi procesele operaționale obținând mai mult timp pentru secretare în alte activități generatoare de venituri;
- Organizezi mai bine agenda instructorilor;
- Motivezi instructorii să-și crească performanțele;
- Crești rapiditatea soluționării solicitărilor din partea elevilor, instructorilor, terților;
- Obții proceduri structurate de lucru;
- Eviți aglomerarea cu maculatură;
- Eviți erorile umane;
- Obții mai multe informații utile despre starea afacerii tale;
- Devii un angajator râvnit.
Acestea sunt o parte din avantajele obținute în urma abonării la un soft de gestiune dedicate școlilor de șoferi. În elaborarea eGES un rol important l-a avut strângerea de informații legate de activitățile care necesită îmbunătățire prin automatizare. Acele activități redundante, plictisitoare, demotivante, mâncătoare de timp și energie, care pot fi realizate cu ajutorul unui soft, acelea trebuiau înlocuite.
Soft-ul eGES înregistrează informațiile de contact ale elevilor cum ar fi e-mail, telefon, etc. și toate informațiile pe care trebuie să le deții conform dosarului elevului. Organizează aceste informații pentru a vă oferi o evidență completă a elevilor și a istoricului lor. De asemeni, stochează date de contact și despre clienții potențiali care te-au contactat o data, cărora le poți trimite comunicări de marketing menite să le reaprindă interesul pentru serviciile tale.
Soft-ul eGES îmbunătățește managementul relațiilor cu instructorii, creând o viziune de 360 ° asupra agendei lor electronice. Poți vedea cu ușurință gradului de încărcare al instructorilor, care sunt cei mai performanți și cei mai puțin performanți instructori ca să poți lua decizii de îmbunătățire a fluxului în cunoștință de cauză. Angajații sunt capitalul cel mai de preț al școlii de șoferi, ca de altfel al oricărui business, de aceea informațiile despre ei și găsirea soluțiilor de îmbunătățirea a performanței lor devin obiective importante de business.
Pentru mai multe detalii despre eGES, vezi DEMO